Skocz do zawartości

Welcome to Ts-4Games.pl - Publiczny Serwer TeamSpeak3
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Najbardziej lubiana zawartość


#81 [Metin2] Remetin.pl [Medium]

Napisane przez Argin w 24 maja 2019 - 12:40

Serwer wystartował 19.04.2019r. punktualnie o 18:00

Pracowaliśmy bardzo długo nad tym projektem, wprowadziliśmy sporo zmian w rozgrywce zachowując przy tym stary klimat

Serdecznie zapraszamy do gry 

Strona: https://remetin.pl

 

prezentacja.png

 

Administracja:

Admin - technik i właściciel serwera

ReMetin - sponsor i właściciel serwera

[GM]Diabel - opiekun serwera

[GM]James - opiekun serwera

[GM]Muha - opiekun serwera




#83 [ONLINE] Status serwera Ts-4Games.pl

Napisane przez Argin w 24 maja 2019 - 12:44

Serwer obecnie jest:

 

ONLINE

 

b_560_95_1.png




#82 Tabela kar serwera TeamSpeak3

Napisane przez Argin w 24 maja 2019 - 12:44

TABELA KAR OBOWIĄZUJĄCA NA TS-4GAMES.PL
 
1. Wulgarny/Ocenzurowany Nick
    - Kick z servera (Ostrzeżenie)
    - Ban na 10-30 minut
 
2. Wulgarny Avatar
    - Kick z servera (Ostrzeżenie)
    - Jeśli po powrocie użytkownik nie zmieni avataru w ciągu 10 minut - ban 30 minut
 
3. Obraza Administratora
    - Ban na 30min-1h
    - Ban na 1h-3h
    - Ban na 5h-12h
 
4. Utrudnianie wydarzeń serverowych.
    - Kick (Ostrzeżenie)
    - Ban od 1 - 6 godzin
    - Ban 8h-12h
 
5. Obraza innego użytkownika (tylko udowodniona!)
    - Ban od 5 minut do 1 godziny
    - Ban od 2h-24h
 
6. Utrudnianie rozmów na kanałach publicznych.
    - Kick z servera (Ostrzeżenie)
    - Za drugim razem ban - 1 godzina
    - Ostatecznie ban od 2h do 6h
 
7. Spam
    - Kick (Ostrzeżenie)
    - Ban 5 minut
    - Ban od 1h do 3h maksymalnie
 
8. Działanie na niekorzyść servera
    - Ban permanentny
 
9. Reklamowanie innych serverów TS3
    - Ban permanentny
 
10. Uporczywe wchodzenie na kanały (Tzw. "Skakanie")
    - Kick z servera
    - Ban 15 min
    - Ban 30min-1,5h
 
11. Złośliwe marnowanie czasu Administracji
     (Prośba o pomoc admina następnie rezygnacja z pomocy i powtarzanie tej czynności)
    - Ban 10 - 60min
    - Właściciel może zbanować nawet na 24h.
 
12. Kary nie ujęte w żadnym z punktów mogą podlegać karze:
    - Od kicka do 3 godzinnego bana
 
13. Jeżeli cię przerywa, administrator ma prawo kicknąć Cię z servera (Wysoki ping ponad 400)
 
14. Przeszkadzenie innym użytkownikom.
    - Kick z serwera
    - Ban 15 - 60 minut
 
15. Naruszanie cudzej prywatności.
    - Ban od 15 minut do 12 godzin
 
16. Trollowanie, etc
    - Ban od 8h do 24h
 
17. Używanie mutatorów, ts3soundboard, etc.    
          - Kick
          - Ban od 1h do 2h
 
18. Nagrywanie na kanałach prywatnych i publicznych    
          - Ban 30 minut
          - Ban od 2h do 12h
 
Właściciel serwera lub ewentualnie RooT za pozwoleniem właściciela może zbanować na obojętnie jaki czas chce.



#77 [Poradnik] Jak zwiększyć sobie kase i poziom w grze Euro Truck Smulator 2

Napisane przez Argin w 24 maja 2019 - 12:34

Witam!
Pokaże Wam jak zwiększyć poziom oraz ilość kasy w grze Euro Truck Simulator 2 (ETS2).
Potrzebne programy:


Cheat Engine

www.cheatengine.org
Skan chyba nie potrzebny, bo to oficjalna strona.

Zmiana poziomu

Krok 1
Odpalamy grę i wchodzimy na swój profli.

Krok 2
Odpalamy Cheat Engine.

Krok 3
W Cheat Engine klikamy na taki komputerek i szukamy procesu odpowiedzialnego za Euro Truck Simulator 2.

Krok 4
Sprawdzamy jaką mamy ilość PD. (wartość która jest pod poziomem w nawiasie).

Krok 5
Wpisujemy ją do Cheat Engine i klikamy ,,New Scan".

Krok 6
Musimy wykonać jakieś szybkie zlecenie, aby wartość PD uległa zmianie.

Krok 7
Po wykonaniu zlecenia sprawdzamy ile mamy PD.

Krok 8
Do Cheat Engine wpisujemy wartość PD po zleceniu i klikamy ,,Next Scan".

Krok 9
Zaznaczamy wszystko to co wyświetliło się nam po lewej stronie i klikamy czerwoną strzałkę.

Krok 10
Wszystko z lewej tabelki powinno nam się przenieść na dół, jeśli tak się stalo zaznaczamy wszystko co jest na dole i klikamy prawym klawiszem myszki.

Krok 11
Wybieramy kolejno ,,Change this record" ---> ,,Value" i wpisujemy wartość PD jaka nam odpowiada.

Krok 12
W grze klikamy cokolwiek, po czym powracamy do Menu Głównego i cieszymy się nową ilością PD(oraz poziomem) emotki_MPC_2015_buzka.png

Uwaga, radze zapisać grę od razu po zmianie PD!



Zmiana ilości pieniędzy

Krok 1
Odpalamy grę i wchodzimy na swój profli.

Krok 2
Odpalamy Cheat Engine.

Krok 3
W Cheat Engine klikamy na taki komputerek i szukamy procesu odpowiedzialnego za Euro Truck Simulator 2.

Krok 4
Sprawdzamy ile mamy pieniędzy.

Krok 5
Wpisujemy tę wartość do Cheat Engine i klikamy ,,New Scan".

Krok 6
Zaznaczamy wszystko to co wyświetliło się nam po lewej stronie i klikamy czerwoną strzałkę.

Krok 7
Wszystko z lewej tabelki powinno nam się przenieść na dół, jeśli tak się stalo zaznaczamy wszystko co jest na dole i klikamy prawym klawiszem myszki.

Krok 8
Wybieramy kolejno ,,Change this record" ---> ,,Value" i wpisujemy wartość kasy jaka nam odpowiada.

Krok 9
W grze klikamy cokolwiek, po czym powracamy do Menu Głównego i cieszymy się nową ilością kasy emotki_MPC_2015_buzka.png



Mam nadzieję, że komuś się przyda. Liczę na lajki ponieważ motywuje mnie to do dalszej pracy.

 

Źródło: https://www.mpcforum...uck-smulator-2/




#75 [Minecraft] Jak założyć serwer Minecraft na wersję 1.8!

Napisane przez Argin w 24 maja 2019 - 12:33


 

 

PORADNIK VIDEO DLA LENIWYCH I MAŁO KAPUJĄCYCH - KLIKNIJ TUTAJ

 

JEŚLI SZUKASZ ARCHIWALNYCH WERSJI SILNIKA BUKKIT LUB SPIGOT KLIKNIJ TUTAJ!

 

 

::||:: Jak założyć server Minecraft na wersji 1.8 ::||:: 

 

 

 

Witam, pewnie większość z was chciałaby zaaktualizować swoje servery do wersji 1.8.

Niestety kiedy BUKKIT został przejęty przez Mojang teraz musimy dłużej czekać na update silnika. 
Spigot (konkurencyjny silnik) także musiał zawiesić update z powodów prawnych jednak jest pewien sposób aby użyć Spigot 1.7.10 i postawić server na 1.8

 

Jeden minus jest taki, że nowe bloki oraz przedmioty będą znikały bądź zamieniały się w STONE!

Poradnik ten przedstawia jedynie jak zrobić server na dwóch protokołach 1.7 oraz 1.8

 

 

::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -

 

 

PRZYGOTOWANIE DO PRACY

 

1. Pobieramy najnowszego spigota #1649

 

    Link:  

http://www.MinecraftPolska.Net/download/spigot.jar

    Scan:

https://www.virustotal.com/pl/file/0caf390d7e5a13dac3090355aa5ae0cbc22d10e023109787f411944898118798/analysis/1410957064/

2. Pobieramy najnowszego PATCHERA    

 

    Link:

 http://www.spigotmc.org/spigot-updates/SpigotPatcher-1.0.jar

3. Pobieramy pliczek z informacjami dla patchera:   

   a )  Wchodzimy w link: http://www.spigotmc....cher/#downloads

    b )  Szukamy najnowszej wersji pliku .bps  Pliki posegregowane są od najnoweszego do najstarszego

 

Kiedy mamy wszystkie pliki wrzucone do jednego folderu możemy przejść do następnego kroku.

 

 

::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -

 

 

PATCHOWANIE

 

 

 

Linux

 

Wszystkie pliku wrzucamy do jednego folderu

Kiedy znajdujemy się w folderze z plikami wykonujemy następującą komendę w konsoli

java -jar /sciezka/do/pliku/SpigotPatcher-1.0.jar /sciezka/do/pliku/spigot.jar /sciezka/do/pliku/NAZWA-PLIKU.bps /sciezka/do/pliku/spigot-18.jar

To tyle! Stworzy nam się nowy Spigot o nazwie spigot-18.jar. Jest to silnik z protokołem na Minecraft 1.8!

 

 

::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -

 

 

 

 

 

Windows

 

1. Otwieramy CMD windowsa

2. Przechodzimy do katalogu z plikami (służy do tego komenda "CD" np. cd C:/downloads/spigot)

3. Wykonywujemy komendę

java -jar SpigotPatcher-1.0.jar spigot.jar NAZWA-PLIKU.bps spigot-18.jar

Jeśli wszystko poszło okej powinien stworzyć się pliczek spigot-18.jar. Jest to silnik z protokołem na Minecraft 1.8!

 

 

::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -

 

 

 

 

 

GOTOWIEC

 

Jeśli nie udało wam się wykonać poprawnie instrukcji, coś nie działa bądź jesteście porostu leniwi możecie skorzystać z gotowca!

 

Donwload do najnowszego Spigota 1.8

http://www.MinecraftPolska.Net/download/spigot-18.jar

Scan:

https://www.virustotal.com/pl/file/37de78133abbe438133c6d12671c4b85efdb0cc0a40dcfd180fc164c9d85ecd9/analysis/1410957727/

::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  - ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -  ::||::  -

 

Źródło: https://www.mpcforum...omment-10993613

 




#751 Dwie dekady serii Counter-Strike

Napisane przez Gamuś w 19 czerwca 2019 - 00:23

20th.png
Dwadzieścia lat temu skromna modyfikacja do gry Half-Life zmieniła świat gamingu. Counter-Strike mimo ciągłych zmian i rozwoju nie zmienił się u swych podstaw: łatwo się go nauczyć, opanowanie go do perfekcji trwa całe życie i jest wspierany przez ogromną społeczność na całym świecie.

Możesz świętować historię CS-a dzięki mapie Dust II w wersji retro, która jest obecnie dostępna w grupie map Dust II w trybie Uproszczonym. Dodaliśmy również pojemnik z naklejkami niedocenianych bohaterów tej serii – kurczaków!


Wyświetl pełny artykuł


#66 Mistrzostwa w Berlinie – bilety

Napisane przez Gamuś w 23 maja 2019 - 00:52

starladder_tickets.jpg
Bilety na Starladder Berlin Major trafiły już do sprzedaży! W dniach 5 – 8 września ósemka najlepszych zespołów zmierzy się w walce o mistrzowski tytuł na Mercedes-Benz Arena.

Aby dowiedzieć się więcej o cenach i dostępności biletów oraz obecności na Starladder Berlin Major, przejdźcie na stronę theticketfairy.com.


Wyświetl pełny artykuł


#1 Regulamin Serwera TeamSpeak

Napisane przez Argin w 24 maja 2019 - 11:19

1 - Zasady ogólne: 
 
1.1. Wchodząc na serwer Ts-4Games.pl automatycznie oświadczasz, że zapoznałeś się z treścią regulaminu i akceptujesz konsekwencje jego nieprzestrzegania.
 
1.2. Administracja nie przenosi użytkowników na kanały bez wcześniejszej zgody właściciela kanału.
 
1.3. Data w topicu obowiązuje tylko na kanałach prywatnych i nie może być starsza niż 7 dni.
 
1.4. Administracja jest zobowiązana do pomocy użytkownikom w problemach dotyczących naszego serwera.
 
1.5. Odwołania od banów lub kasacji kanałów należy kierować do administracji tj. HA, RooT, Właściciel.
 
1.6. Administracja naszego serwera ma prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników.
 
1.7. Wszystko na naszym serwerze jest w 100% darmowe, nie pobieramy opłat za kanały, rangi, dodatki, czy jakiekolwiek inne
usługi! Jeżeli ktoś chce od Ciebie wyłudzić pieniądze, skontaktuj się z nami, a my się nim zajmiemy.
 
1.8. Na serwerze można posiadać 3 rangi gier + 3 rangi 4fun + rangę 1 cs:go, a reszta zależy od administratora.
 
1.9. Na serwerze zabroniony jest nick TeamSpeakUser i Android (Rezultat kick z serwera)
 
1.10 Ranga rejestracyjna na Ts-4Games.pl jest przyznawana po około 2 dniach obecności na naszym serwerze ze względów bezpieczeństwa. Musimy Cię trochę poznać =).
 
 
2 - Zakazy: 
 
 
2.1. Zabrania się używania obraźliwych, wulgarnych, reklamujących inne serwery kanałów/podkanałów oraz nicków
 
2.2. Zakaz spamowania prywatnymi wiadomościami, wiadomościami offline oraz "POKE" zarówno użytkownikom jak i administracji. Grozi kickiem bądź banem.
 
2.3. Administracja ma prawo wyrzucić użytkownika bez podania powodu, jeżeli jawnie złamał regulamin.
 
2.4. Nie wchodzimy na kanały 'Centrum Pomocy' , jeżeli niczego nie potrzebujemy.
 
2.5. Zakaz puszczania muzyki na kanałach publicznych bez zgody opiekuna kanału, za wyjątkiem kanałów muzycznych.
 
2.6. Za groźby do użytkowników, notoryczne przekleństwa w ich kierunku oraz zakłócanie spokoju na kanałach prywatnych grozi ban.
 
2.7. Podawanie się za członka administracji grozi banem.
 
2.8. Ubliżanie administracji lub innym osobom na serwerze Team Speak grozi banem.
 
2.9. Administrator nadużywający swoich uprawnień zostanie zdegradowany.
 
2.10. Zakaz przebywania na kanałach prywatnych oznaczonych jako "Wolny".
 
2.11. Reklamowanie innych serwerów grozi banem i kasacją pokoju.
 
2.12. Obowiązuje tabela kar, w której podane są czasy banów w zależności od przewinienia.
 
 
3 - Kanały Prywatne: 
 
 
3.1. Pokoje prywatne mają standardowo 2 podkanały.
 
3.2. Każdy kanał jak i podkanał musi posiadać nazwę i hasło. Wyjątkiem są pokoje gościnne, rekrutacyjne oraz AFK.
 
3.3. Tylko jedna osoba na kanale prywatnym otrzymuje HCA, dwie osoby mogą mieć Channel Admina, a liczba Voice nieograniczona.
 
3.4. Na kanałach prywatnych nie można edytować description kanału.
 
 
4 - Kanały VIP: 
 
 
4.1. Każdy kanał jak i podkanał musi posiadać nazwę i hasło. Wyjątkiem są pokoje gościnne lub rekrutacyjne oraz AFK.
 
4.2. Pokoje VIP mogą mieć maksymalnie 5 (wyjątki są 6) podkanałów.
 
4.3. Aby otrzymać kanał VIP potrzebujesz średnio 8 osób online (tygodniowo), nie spełnienie tego wymogu uprawnia administracje do degradacji z pokoju VIP na kanał prywatny bez powiadomienia.
 
4.4. Na kanałach VIP nadajemy maksymalnie 2 osobom HCA.
 
4.5. Na kanałach VIP można edytować description kanału.



#854 Boeing uziemił tak wiele samolotów, że parkują na parkingach samochodowych

Napisane przez Gamuś w 25 czerwca 2019 - 07:52

boeing_737_max_uziemione.jpg
Problem narasta.

Z początkiem marca bieżącego roku wszystkie samoloty Boeing 737 MAX zostały uziemione. Powodem były dwie tragiczne w skutkach katastrofy, które spowodować miała ta sama usterka czujników. W wypadku linii Ethipian Airlings zginęło 157 osób, a w przypadku katastrofy samolotu Lion Air śmierć poniosło 189 pasażerów i członkowie załogi. Problemy Boeinga wciąż się piętrzą, a jednym z nich jest konieczność "zmagazynowania" wszystkich maszyn, które - najpewniej tylko tymczasowo - nie latają.

W fabryce w Renton w stanie Waszyngton obecnie znajduje się tak wiele samolotów Boeing 737 MAX, że firma nie ma ich gdzie składować. Świat obiegły zdjęcia, na których ogromne maszyny stoją zaparkowane... na samochodowym parkingu pracowniczym. Fotografie publikowane na popularnych serwisach społecznościowych działają na wyobraźnię.

Historical moment in Aviation history!
Aerial images show the Boeing 737 MAX aircraft parked in the staff car park because there is no more capacity left at the airport. pic.twitter.com/TZ3MKH8rdM

— Aviation photo ✈ (@Airplane_pic) June 23, 2019




W samej tylko fabryce w Renton znajduje się, bagatela, 100 Boeingów 737 MAX, które czekają na przegląd, usunięcie usterek i ewentualne ponowne wprowadzenie do służby. Samoloty prezentują się doprawdy imponująco na tle zaparkowanych obok Priusów w ciekawych reportażu Seatle King 5 News.



Serwis Bloomberg powołując się na emerytowanego pracownika z branży lotniczej podaje, że Boeing ponosi koszt ok. 2000 dolarów miesięcznie za obsługę każdego z zaparkowanych samolotu. Doliczcie do tego koszt zbadania usterek, konserwację maszyn i ewentualne odszkodowania, jakie firma będzie musiała zapłacić liniom lotniczym. Łącznie na całym świecie na różnego rodzaju parkingach stoi ok. 500 maszyn.

Na domiar złego, wczoraj ponad 400 pilotów złożyło pozew zbiorowy przeciwko Boeingowi. Powodem jest rzekome "zatajenie" wad modelu 737 MAX. Rozprawa odbędzie się w sądzie w Chicago 21 października 2019 roku.

Usterki wykryto do tej pory w 312 samolotach na całym świecie.

Źródło: Jalopnik, Twitter, Instagram, YouTube

Wyświetl pełny artykuł


#907 Harmonogram premiery Potyczek Taktycznych

Napisane przez Gamuś w 25 czerwca 2019 - 17:53

Poniżej nieco informacji dotyczących premiery Potyczek Taktycznych w ciągu tego tygodnia.
tftnews.jpg?itok=Vh0WUmQS

Wyświetl pełny artykuł


#872 Rotacja bohaterów: Akali, Draven, Lissandra i wielu innych!

Napisane przez Gamuś w 24 czerwca 2019 - 16:56

Witajcie, Przywoływacze! Oto darmowi bohaterowie tego tygodnia.
lol.com_.banner.article.f2protation.14.j
po BuboBubo

Wyświetl pełny artykuł


#741 Bloodstained: Ritual of the Night to godny spadkobierca Castlevanii

Napisane przez Gamuś w 20 czerwca 2019 - 16:22

Zaczęły się pojawiać pierwsze opinie na temat gry Bloodstained: Ritual of the Night, która wyszła przedwczoraj, a w 2015 roku zebrała ponad 5 milionów dolarów na Kickstarterze. Według zdecydowanej większości recenzji to najlepsza metroidvania ostatnich lat.
Bloodstained: Ritual of the Night to godny spadkobierca Castlevanii został opublikowany przez gry-online.pl 20 czerwca 2019. Zobacz zasady korzystania z naszych treści.

Wyświetl pełny artykuł


#635 Nowy robot z MIT „czuje” obiekty, które widzi

Napisane przez Gamuś w 17 czerwca 2019 - 10:33

robot.jpg

Maszyny i ludzi dzieli coraz mniej różnic.


Gdy my, ludzie, dotkniemy czegoś z zamkniętymi oczami, jesteśmy w stanie wyobrazić sobie, jak ten obiekt wygląda. Posiadamy również zdolność do przewidywania, co odczulibyśmy na dłoniach, gdybyśmy dotknęli przedmiotu, na który zaledwie patrzymy. Tego samego nie można powiedzieć o robotach, które raczej nie rozumieją związku między zmysłem wzroku i dotyku. Inaczej ma być w przypadku nowej maszyny, którą zbudowali naukowcy z instytutu badawczego CSAIL (ang. Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory) MIT.

Nowy robot, składający się na robotyczne ramię firmy KUKA oraz czujnik dotykowy o nazwie GelSight zbudowany przez inną grupę z MIT, został wyposażony w sztuczną inteligencję, którą nauczono, „jak widzieć z pomocą dotyku i czuć z pomocą wzroku.” Dokonano tego, tworząc specjalną bazę danych składającą się na 3 miliony par zdjęć różnych przedmiotów oraz informacji na tekstur tych przedmiotów. Obrazy były klatkami wyciągniętymi z 12 tysięcy materiałów wideo. Te materiały wideo nagrali sami badacze, a było na nich widać niemalże 200 obiektów, takich jak narzędzia, tkaniny, czy produkty do użytku domowego, które najzwyczajniej w świecie były dotykane.

Ponadto, system oparto na Generatywnych Sieciach Przeciwstawnych (GANs), które uczą się z pomocą tak zwanego generatora i dyskryminatora. Generator tworzy na podstawie dostarczanych informacji obrazy, które mają wyglądać niczym zdjęcia, a dyskryminator, który otrzymuje zarówno obrazy wygenerowane, jak i dostarczone z zasobów innej sieci neuronowej, musi je od siebie odróżniać. Proces nauczania kończy się, gdy generator zaczyna tworzyć obrazy tak podobne do rzeczywistych zdjęć, że dyskryminator przestaje być w stanie wychwytywać różnice.

„Patrząc na obraz, nasz model może wyobrazić sobie uczucie dotykania płaskiej powierzchni lub ostrej krawędzi.”, powiedział Yunzhu Li, jeden z badaczy. „Dotykając przedmiot na ślepo, nasz model może przewidzieć interakcję [wzrokową] ze środowiskiem wyłącznie na podstawie odczuć dotykowych. Połączenie tych dwóch zmysłów może usprawnić robota i zmniejszyć ilość danych potrzebnych do realizowania zadań związanych z manipulowaniem przedmiotami i chwytaniem ich.”

Jak wyjaśniają naukowcy, aby robot patrząc na obiekt mógł przewidzieć, jaka byłaby jego tekstura przy dotknięciu go, najpierw system musi ustalić, jaki fragment przedmiotu zostałby dotknięty, a następnie wydedukować informacje o kształcie przedmiotu i odczuciach związanych z dotykaniem go. Pomagają mu w tym wspomniane obrazy będące częścią bazy danych. Algorytm po prostu porównuje te obrazy do widoku, który ma przed sobą.

Ta z omawianych dwóch umiejętności pozwoliłaby robotom na planowanie bezpieczniejszych i wydajniejszych działań. Gdybyśmy wgrali do systemu zdjęcie myszy komputerowej, ten określiłby, gdzie najlepiej byłoby ją chwycić, aby ją podnieść.

Co z ustalaniem wyglądu przedmiotów na podstawie dotyku? W tym przypadku sztuczna inteligencja analizuje dane na temat tekstury obiektu, po czym dedukuje, jakiego materiału dotyka oraz jaki jest kształt przedmiotu, w miejscu, w którym go dotyka. Następnie system porównuje pozyskane informacje do zawartości bazy danych, wyobrażając sobie wygląd dotykanego obiektu.

Ta umiejętność byłaby z kolei przydatna podczas działań w ciemności. Dzięki niej roboty mogłyby radzić sobie w jeszcze cięższych warunkach, niż dotychczas.

W tej chwili robot MIT potrafi identyfikować wygląd obiektów na podstawie dotyku i wyobrażać sobie odczucia związane z dotykaniem przedmiotów na podstawie interakcji wzrokowej tylko w kontrolowanym środowisku. W przyszłości badacze zamierzają powiększyć swoją bazę danych, aby to zmienić.

Źródło: MIT News

Wyświetl pełny artykuł


#784 /dev: Potyczki Taktyczne — podstawy projektu

Napisane przez Gamuś w 21 czerwca 2019 - 11:40

Maestria, zabawna rywalizacja i odkrycia.
devarticle_header_01.jpg?itok=MlSZU4-x
po Volty

Wyświetl pełny artykuł


#742 Alpha Protocol znika ze sprzedaży [Aktualizacja]

Napisane przez Gamuś w 20 czerwca 2019 - 14:52

Z racji wygaśnięcia praw wydawniczych firmy SEGA, Alpha Protocol - szpiegowska gra RPG z 2010 roku - zniknęła ze sprzedaży na platformach cyfrowej dystrybucji. Wydawca ujawnił, że przyczyną było wygaśnięcie praw do wykorzystanej muzyki.
Alpha Protocol znika ze sprzedaży [Aktualizacja] został opublikowany przez gry-online.pl 20 czerwca 2019. Zobacz zasady korzystania z naszych treści.

Wyświetl pełny artykuł


#863 Premiera Samurai Shodown - bijatyka SNK zbiera bardzo dobre recenzje

Napisane przez Gamuś w 25 czerwca 2019 - 09:39

Dzisiaj na rynku zadebiutowała gra Samurai Shodown. Pierwsze recenzje są bardzo pozytywne i wydaje się, że fani bijatyk otrzymali kolejny przebój.
Premiera Samurai Shodown - bijatyka SNK zbiera bardzo dobre recenzje został opublikowany przez gry-online.pl 25 czerwca 2019. Zobacz zasady korzystania z naszych treści.

Wyświetl pełny artykuł


#853 Dwuletnie badanie wskazało największy problem Androida

Napisane przez Gamuś w 25 czerwca 2019 - 08:32

android_problemy.jpg
Jest lepiej, ale...

Badacze z Uniwersytetu w Sidney i agencji Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation pochylili się nad problemami systemu Android. Wykorzystali splotowe sieci neuronowe do przeanalizowania około miliona aplikacji wydanych na ten system w Sklepie Play. Badanie pozwoliło dojść do ciekawych wniosków.

Spośród miliona zbadanych aplikacji aż 50 000 próbowało podszywać się pod inne programy z tej samej puli. Wykryto wśród nich aż 2040 programów zawierających malware, które stanowiło poważne niebezpieczeństwo dla użytkowników telefonów. Aż 1565 spośród aplikacji podszywających się pod popularne apki z listy 10 000 najpopularniejszych narzędzi z Google Play prosiło o znacząco zbyt duże uprawnienia. 1407 korzystało z bibliotek z reklamami, które mogły uprzykrzać użytkowanie smartfonów.

Zaledwie 35% spośród wykrytych szkodliwych aplikacji zostało usuniętych z Google Play. 65% szkodliwych programów wciąż naraża na szwank osoby korzystające z systemu Android - pomimo zgłoszenia ich do firmy Google i oflagowania jako niebezpieczne. Firma z Mountain View stanowczo zbyt wolno reaguje na tego typu zgłoszenia.

Największym wrogiem systemu Android nie jest więc bezpieczeństwo systemu jako takiego, a fatalny poziom kontroli wydawanych na niego aplikacji i opieszałość osób odpowiedzialnych za usuwanie szkodliwych programów. Oczywiście te trafiają się także w App Store od Apple, ale jest ich znacznie mniej.

Jednocześnie, Google podaje, że na etapie weryfikacji w tym roku odrzuca się 66% aplikacji. To znacznie większy odsetek, niż w zeszłym roku, kiedy to wynosił on 55% proponowanych apek.

Trafiliście kiedyś na malware w Sklepie Play?

Źródło: Data61

Wyświetl pełny artykuł


#786 Microsoft zabrania korzystać ze Slacka, odradza Amazon AWS i Dokumenty Google

Napisane przez Gamuś w 22 czerwca 2019 - 18:47

Z komunikatora Slack korzystają zespoły programistów na całym świecie, ale nie w Microsofcie. Jedna z największych firm tworzących oprogramowanie poszerzyła listę narzędzi, których używania odradza lub zabrania z różnych względów. Slack pojawił się na liście nie tylko dlatego, że jest największym konkurentem Microsoft Teams. Właściwie nie wiem, czy można mówić o konkurencji dobrego…Q5zt0Gzzo9w

Wyświetl pełny artykuł


#646 STALKER 2 bez battle royale i VR, ale za to ze wsparciem dla modów

Napisane przez Gamuś w 17 czerwca 2019 - 10:27

Studio GSC Game World ujawniło kilka nowych konkretów odnośnie gry S.T.A.L.K.E.R. 2. Dowiedzieliśmy się m.in., że w planach nie ma trybu battle royale, ani obsługi urządzeń VR. Możemy za to spodziewać się wsparcia dla modów.
STALKER 2 bez battle royale i VR, ale za to ze wsparciem dla modów został opublikowany przez gry-online.pl 17 czerwca 2019. Zobacz zasady korzystania z naszych treści.

Wyświetl pełny artykuł


#1268 Test Soundbara Sony ZF9 – łamie stereotypy

Napisane przez Gamuś w 10 lipca 2019 - 17:10

Są takie dni w życiu każdego recenzenta, które zmieniają postrzeganie na konkretną kwestię, przekonania lub upodobania. Bywa, że sprzęt, który budził nadzieje w rzeczywistości okazuje się rozczarowaniem, lub odwrotnie – sceptyczne nastawienie rodzi miłe zaskoczenie. Jak było w przypadku testu soundbara Sony ZF9? Przyznam, że nie lubię soundbarów. Owszem, znacznie polepszają jakość dźwięku…WvSE_Klvz5k

Wyświetl pełny artykuł